Nabestaanden administratie – Het overlijden van een partner, familielid of andere dierbare is een ingrijpende gebeurtenis. Naast het verdriet zijn er ook zaken rondom uw administratie die geregeld moeten worden. Dingen waar men op dat moment niet aan wil denken, maar die wel moeten gebeuren. Zo zijn er verschillende instanties die op de hoogte gesteld moeten worden. Ook moeten lopende abonnementen opgezegd worden. Deze werkzaamheden van uw administratie kunnen een zware last zijn na een groot verlies. Hiervoor kunt u de hulp vragen van Balans Budgetadvies. Ben ten Velde van Balans Budgetadvies kan de nabestaanden hiermee helpen en deze zorg wegnemen. Zo krijgen nabestaanden de rust en de ruimte om hun verdriet te verwerken.
Mijn naam is Ben ten Velde, woonachtig in Coevorden en ik ben gecertificeerd budgetcoach. Ik heb een jarenlange financiële achtergrond en ben de laatste tijd coördinator Thuisadministratie bij Humanitas geweest. Voor een volledig profiel kunt u mijn LinkedIn pagina bekijken.
Ik vind het fijn om mensen te helpen. Daarom heb ik besloten om de vele kennis en vaardigheden die ik de afgelopen jaren heb opgedaan, te gebruiken om anderen te helpen. Zo ook met het op orde brengen van een administratie na een overlijden. Het geeft mij enorm veel voldoening als ik zie hoeveel mensen rust ervaren wanneer zij de administratie hebben afgewikkeld van hun dierbare overledene. Om daarna bezig te zijn met rouwverwerking.
Wilt u meer informatie hierover? Dan kunt u contact opnemen met;
Balans Budgetadvies
Ben ten Velde
Zilverberk 2
7742 RE Coevorden
Tel.: 06 – 37 45 02 72